3 Ekim 2009 Cumartesi

TIĞ İŞİ YELEK-vest





7 yorum:

Unknown dedi ki...

ne kadarda güzel bir yelek olmuş çok şık çok beyendim doğrusu

Aldora dedi ki...

Muito bonitos seus trabalhos aqui em seu blog
Bom fim de semana
Aldora

cafemis dedi ki...

ıyı pazarlar canım,sevgıler

edaca dedi ki...

HOBIDUNYAM 5.ORGU ETKINLIGI KONUSU ** ÇİM ÖRGÜSÜ ÖR **etkınlıgımız 2 ekım ------- 2 kasım arası devam edecektır ..sayın uyecıklerım asagıdakı yazıyı bannerımız portalda gırıs kısmında yayınlanmıstır lutfen bu yazıyı blog sayfanızda yayınlayınız ve etkınlık bannerımızı uzerıne ekleyınız ve tum dostları davet edınız emınımkı cok guzel seyler cıkacaktır ortaya tum hanımlar davetlımızdır forum linkimiz http://hobidunyam.womanforum.net forumumuzaüye olmaktan eminiz ki memnun kalıcaksınız, paylaşım,pc yardım, blog duzenleme ,scrap setler ,şablon destek, her türlü hobi,sağlık,sinema, kadın sorunları, çocuklarımız, web setler, etkinlikler,tüm samimiyetimizle burdayız... ne ararsanız bulabilceğiniz bir kadın forum sitesi.. samimiyetine güvenen arkadaşlarımız sizlerde katılın aramıza .....bu kodu c box kodunun uzerıne yapıstırınız ..katılmak ısteyen dostlarımızı davet edelım lutfen ...
ISTEYEN PASPAS ISTEYEN OYUNCAK ,DEKORASYON ,BEBE ORGUSU ,BUYUKLERE ORGU ,SAL ATKI SAPKA HERSEY YAPALIR YETERKI CIM ORGU OLSUN ...HAYDI IS BASINA HANIMLAR :))

Daniela(Argentina) dedi ki...

Selam,Çok iyi.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım yelek süper olmuş .
ihmal ettiğimi düşünme haftada bir tüm dostları özellikle geziyorum yeni konu açanlara ise günlük mutlaka uğruyorum ama birkaç gündür bağlantı kopmaları oluyor kimseye gidemedim. chatboksuma not bıraktım.
ben uğramıyorsam bilki suçlu internet bağlantıları:))))
canım ellerine sağlık öpüyorum

Unknown dedi ki...

el işlerinizi çok beğendim o güzel ellerinize sağlık.

Sevgiyle kalın...