11 Mayıs 2011 Çarşamba

Örgü Kazak-Knit-Lace Blusas

8 yorum:

Sevinç dedi ki...

rengi çok güzel çok tatlı görünüyor ellerine sağlık...sevgiler...

♥♪♫♥SEMA♥♪♫♥ dedi ki...

ayyy ben bunu çok beğendim....ip süper elinize sağlık...kendime örmem lazı bu iple...paylaşım için teşekkürler..

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım bu seri tiftik olan mı yazlık merserize olanmı. çok güzel olmuş ellerine sağlık

Arzu'nun hobileri dedi ki...

merhaba canım,uğramana çok sevindim.umarım iyisinizdir.ellerine sağlık .çok hoş olmuş.kime yaptıysan güle güle sağlıkla giysin.forum maalesef açılmıyor bugün mü öyle olmuş yoksa kaç gün girilmiyor bende bilmiyorum .arkadaşlar güzel şeyler yapmışlar bende oraya eklemek istedim ancak maalesef açılmadı dediğim gibi,heyneyse yaptıklarını takip edeceğim.hoşçakalın.sevgilerimle...

*kelebekana*-* dedi ki...

harika olmuş ..süpppperrrrr...

Marifetane hobi dedi ki...

Rengide modelideçok hoş olmuş.ellerine sağlık..Sağlıkla mutlulukla üzerinde eskisin...

Karen Hanim dedi ki...

Harika! Çok tatlı bir şey.

mandalincikmazi dedi ki...

Çok cici olmuş.
Ellerine sağlık. Renkler bir harika........